mandag 12. desember 2011

Det beste bilete

Eg synnes at dette er det beste bilete fordi eg liker så godt fargane og kontrasten mellom blå og orange. Bilete er ikkje spesielt tydeleg, de er berre nokre regndropane som er fokusert, dette er eit virkemidel eg har brukt for å framheve vatne, frå alt det blå. Eg har valgt å ta med lyset oppe i venstre gjørne for at bilete ikkje skal bli så kaldt. Det er også ein trekant midt i bilete, danna av refleksjonar av lys. Dei oransje lysa er er med på å binde lyset i venstre gjørne saman med resten av bilete. Desse elementa gir bilete eit estetisk preg. Som eg liker veldig  godt. Bilete er tatt i vindauget heime, om hausten blir det fort mørkt og det er vanskeleg å få tatt lyse bileter ute. Derfor synnes eg at dette er ein bra løysning på bileter når det er mørkt og vått. Det er ikkje mykje dybde i bilete, men det har eg heler ikkje hat ønske om å skape. For meir info sjekk bilete lengre nede.

1 kommentar:

  1. Jeg fikk lyst til å kommentere dette bildet fordi jeg syntes det var utrolig tøft. Det fanget oppmerksomheten min og forbløffet meg. Jeg kan ikke helt se trekanten du skriver om, men det var tøft alikevel.

    SvarSlett