mandag 19. desember 2011

Oppsummering haust 2011

Dette halvåret har vi jobba med faget Foto. Dette har vore spennande, men også utfordrande.

Foto
Eg har lært mange nye tekniske ting på kameraet, for eksempel  korleis eg stiller på lukkar og blendar. Men også korleis eg skal bekrive kva som får meg til å like eit bilde. Eg synes det har vore nok utfordringar.

Blogging
Eg har lært korleis eg skal bygge opp ein blogg med tekst og bildar. Eg synes vi har fått mange utfordringar. Nokre gonger har det vorte til mykje å skrive på bloggen.

Arbeidsmetodar
Eg har lært korleis det er å jobbe raskt og variert med mykje på ein gong. Dette har vore krevjande og stressande. Eg synes det har vore nok utfordringar. Eg hadde bilt veldig glad vis det hadde vore meir praktisk arbeid (ta bildar i nye omgiveler eller settinger). Og ikkje så mykje teoretisk (skriving på blogg). 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar