mandag 24. oktober 2011

Beste foto



Dette bilette har eg valt til det beste eg likte så semningen og fargene. På bilete kan du sjå to gamle disser og ein gamald lekeplass som ikkje lenger er i bruk. Med massse visent løv rundt. Treverket er gamalt og grått. Det er grønske på dissa og årringane er veldig tydelege. Mangelen på skarpe farger gjer bilete trist og grått. Eg synes det passer så bra inn i temaet haust. Om hausten blir alt først fullt opp av farger før alt blir gråt. Vinden og reinet kjem. Interessen er vendt mot dissen til venstre, den vender mot den andre dissa som gir oppmerksomheita vidare til rusjebanen. Det er mange vanrette linjer og skrå linjer. Desse er med på å skape spennding dybde, for det om det berre er den første dissa som er fokusert.Det eg likar aller best  er den blågrønne fargen som skiler seg ut i bilete. Det blir skapt ein spenning som eg likar.   

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar